
Sunt cateva principii care guverneaza modul nostru de abordare:
1.Copilul ca individ.Copilul este centrul activitatiilor. Este participantul activ in
procesul de invatare. Copiii sunt incurajati sa-si urmeze propriile aptitudini si li se
creeaza posibilitatea de a se exprima liber .
2.Educatorul/profesorul/indrumatorul.Suntem partenerul copiilor si al parintilor.
Suntem alaturi de copil in procesul de invatare, de experimentare si descoperire…
ghidam copiii, ii informam, ii incurajam, vrem ca ei sa stie ca noi suntem partenerii lor
de joaca, de invatare si de cercetare.
3.Mediul.Mediul in care ei se desfasoara este poate cel mai important lucru.
Obiectivul nostru este o relatie armonioasa copil-profesor-mediu
4.Parintii.Familie
In mod normal, in invatamantul traditional parintele nu este direct implicat in procesul educational, insa noi ne dorim o relatie stransa inre parinte-educator. Vrem sa comunicam des, asteptam orice fel de feedback, vom discuta fiecare etapa prin care trece copilul .